#1 Skrevet August 30, 2007 Heisann. Jeg har da kjøpt meg en a6 c4 (95 mod) som har det kjipe enkle instrumentpanelet. Det jeg lurte på var om det er mulig å bytte til det store panelet. Det som har de 3 klokkene til venstre? Må følere og slikt settes på, eller er alt lagt opp. Hvordan blir det med km standen hvis jeg bytter instrument? Er jo digitalt på disse. Ligger km standen i panelet eller i hjernen på bilen? Håper noen har prøvd på dette tidligere og kan hjelpe meg litt. Er jo mye tøffere det store planelet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2007 Voltmeteret og klokken vil virke uten videre, men oljetemperaturmåleren vil bare ligge på bunn hele tiden. Kilometerstanden ligger i instrumentpanelet og følger dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2007 Hmm... Det me km var litt drid. Hva må til for å få oljetempen til å funke da? Har nå digital klokke i spedometeret. Er det ikke klokke der på det store? Kun analog? Har og fått pris på ett panel med nr 4A1919033HG. Er det bare å ta ut det gamle og sette det nye rett i uten videre? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2007 På "langinstrumentet" er det kun analog klokke, ja. Når det gjelder oljetempen er jeg usikker på om du kan koble deg på noe eksisterende føler, men du må nok uansett legge opp kabler mener jeg. Voltmeteret kommer av seg selv. Ellers er det bare plug'n'play Om du har kjørecomputer og autocheck kan det være en fordel å passe på at også det nye instrumentet har dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 Hvordan vil det være å ta ett panel fra en bensin bil kontra diesel? (som jeg har) Har fått pris på ett s4 panel, og der stemmer vel hverken km eller turteller med den jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2007 Hvordan vil det være å ta ett panel fra en bensin bil kontra diesel? (som jeg har) Har fått pris på ett s4 panel, og der stemmer vel hverken km eller turteller med den jeg har Hehe, S4 instrument på en diesel det tror jeg blir litt rart! 280km\t og 7000rpm på rødstreken men du kan jo kjøpe et vanlig instrument med di målerne, for så og sette på hvite skiver.. det ville sikkert blitt bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2007 Problemet er at jeg har fått en veldig god pris på et s4 insturment da! Er bare derfor jeg lurer. Gjør meg ingen ting om km går til 280. Er verre med at rødstreken går til 7000, mens dieselen min begynner vel på rundt 5000! Men det jeg vil ha svar på er om turtelleren og speedo vil funke fra ett s4 panel? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2007 Hei. spedo vill nokk virke ja. menn turtelleren er jeg mer usikker på om vill fungere! Menn ikkje skyt meg om jeg tar feil MVH Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...