Anbefalte innlegg

Trenger noen forslag til hva som kan være galt med aan motoren min. kmstand er 270000

sylinder 3 følger ikke med. ganske sikker på at det er coilen eller plugglediningen.

men er åpen får flere forslag. det var forrige eier som opplyste om at det var sylinder 3. det var noe galt med. men merker jo selv også at den går som en dass.

takk får tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å komme med tips siden du hverken sier noe om hvordan bil, motor, motorkode osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4, 2,2 turbo , heter den ikke aan? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det probleme der har jeg hatt 4 ganger, enten er det plugghettene, coilen, ledinger til coilen eller sluttstega.

Går den merkelig på tomgang eller bare ved pådrag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vell grei gange på tomgang. ved pådrag går den mindre bra og strever seg opp på turtall om den orker. ja var noe med tenninga som var feil tenkte jeg.

beste måten å løse denne problemstillinga er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vell grei gange på tomgang. ved pådrag går den mindre bra og strever seg opp på turtall om den orker. ja var noe med tenninga som var feil tenkte jeg.

beste måten å løse denne problemstillinga er?

Okai, på min "jaga" den på tomgang, og ved pådrag.

Jeg vet at det går ann å måle coilene med multimeter, jeg har fått en måte og måle på men den sjønte ikke jeg helt.

men kan jo legge den ut så kansje noen andre kan forklare bedre:P

"Sett multimeter på 20k ohm, mål mellom 1 og 15, skal være kontakt.

Mål mellom 1 og ut til tennplugen, skal være kontakt sammen med 15 og ut.

Så måler du mellom alle til jord på coil (1til jord osv) skal være kontakt"

Kansje noen andre greier den der:P

Jeg blei vartfall ganske lei a de coilane etter 4 ganger, så da blei nye coiler kjøpt fra 034 motorsport

Disse: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=466

Da er sluttsteg å alt borte, å ikke hatt noe problem etter det:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk får svaret skal sjekke ut linken:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om ledningene på tenningsmodulen og sjekk om feilen flytter seg. Den til venstre skal forsyne syl 4 og 5, mens den til høyre forsyner syl 1,2,3.

Dersom feilen ikke flytter seg ligger nok problemet i coil, plugg, eller hetta. Flytter feilen seg har du trolig problem med en av kanalene på tenningsmodulen. Isåfall har du en ledig kanal på den til venstre. Da kan du bare flytte ledningene.

Håper det løser seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var nokk bare tenningsmodulene. går som den skal nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.