#1 Skrevet August 31, 2007 På vei opp til hytta i valdres (vaset) i går så fikk jeg plutselig noe tikking i motoren. Det er ikke ventiltikk, da denne er mye raskere. Lyden er liksom katikk katikk.... Høres som om det kommer fra bakre del av motor. Høres nesten ut som en gammal opel... Noen som har tips? Har ikke akkurat verkstedet med meg opp her 3B motor BTW.... Setter pris på all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2007 Kanskje noe i fagernes området med litt peil har lyst til å høre på lyden!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2007 Jeg er kommer hjem på onsdag om det hjelper deg noe.. bor i området. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2007 Jeg hadde noen problemer med tikking på en 90 20v jeg eide tidligere. Da viste det seg at det var et plastikklager som var slitt. Husker ikke helt hvor det satt i motoren, men det kunne minne om ventiltikking. Kan det være ifm bensinpumpe/fordeler? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...