Kromming/forgylling av felger, lister etc.

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

Ja jeg skulle ønske at jeg ikke solgte den selv..... angrer litt. men så var det meninga og kjøpe hus og greier.men den gang ei...gikk bare noen uker så var det slutt med dama... jeg ble egentlig fornøyd med den og tror det kunne blitt kult hadde det vært skikkelig chrom...

 

Så nå får jeg prøve igjen på neste bil.... blir nok litt chrom på den og.. så hvis det blir bra hos dette firmet så får vi se hva som skjer..

 

Det skjønner jeg godt, da bilen din var veldig fin, veit du om bilen lever enda???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Det skjønner jeg godt, da bilen din var veldig fin, veit du om bilen lever enda???

 

Det veit jeg ikke.. har prøvd og undersøkt litt.. men har ikke fått vite noe.. så den stod til slgs i motorbørsen for veldig lenge siden.. men etter det veit jeg ikke.. hadde vært morro og visst.

 

veit ikke om det går ann og søke opp på skiltnr. ett sted jeg.. og få opp hvem som er eier? Noen som veit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

Det veit jeg ikke.. har prøvd og undersøkt litt.. men har ikke fått vite noe.. så den stod til slgs i motorbørsen for veldig lenge siden.. men etter det veit jeg ikke.. hadde vært morro og visst.

 

veit ikke om det går ann og søke opp på skiltnr. ett sted jeg.. og få opp hvem som er eier? Noen som veit?

 

Ring biltilsynet m skiltnr så for du fult adr til eieren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.