#1 Skrevet August 24, 2004 Det blir møte som vanlig på Pizzahuset 25. august kl. 19.00. Kim forteller litt om ett instrument han har skaffa, som måler hestekrefter, dreiemomnent, 0-402, 0-100 + diverse. Eg tar med klubb DVD'ane, så husk penger. Ellers blir det pizza spising, skryting og lyging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Heine Matre Ellers blir det pizza spising, skryting og lyging. Jeg løy sist møte.. Har ikke 70 modellbiler, men 63 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2004 FY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2004 Unnskyld, skal stille meg i skammekroken jeg,.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2004 Da er jeg klar for møte i kveld:) endelig fått bilen igjen fra verksted,,,gud det var hard og ikke ha kjørt den på 1.5 døgn skal du oppover Jan? Kan evt møtes på torvet som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2004 nei, idag kan jeg ikke. skal på kurs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2004 Neimen fy deg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2004 hehe.. sånn er det å være instruktør.. Må på kurs å greier.. fornoe driiiit hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...