#1 Skrevet August 31, 2007 Driver å skifter til shortshift på audin min . Har lest på forumet og funnet b5 shortshift til turbofun og instrukser på bm. Problemet oppsto da jeg skulle ta av låseringen på girkassa for å få ut stanga. Den ville ikke ut samme hva jeg gjorde. sprang å kjøpte låsenringstang og tenkte dette ordner seg. Selvfølgelig viste det seg at alle 3 tuppene(det var med 3 tupper for 1 tang) var for svake og knakk da jeg prøvde å få løs ringen som sitter som F! Noen som vet om en lur metode? Har prøvd med saks , skrujern og forskjellig uten å få rikket den. Bilen er en a4 turboquattro 2000 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2007 Eventuelt file ned en nebbtang så den passer da. Men må jo passe på å ikke få den for varm så herdingen går ut da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2007 Problem løst. Måtte vente til i dag å dra å få tak i riktig tang! jeg hadde selvsagt kjøpt tang for utsidig låseringer mens jeg skulle ha for innvendige. Pluss tanga var jo alt for liten for ringen. Prøvde med liten nebbtang men den bare glapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...