Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvordan ser sinkslipp ut?? Har vært så mye skriverier om det at man nesten blir litt paranoid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hvordan ser sinkslipp ut?? Har vært så mye skriverier om det at man nesten blir litt paranoid ;)

 

Kan se ut som små luftbobler under lakken. Ikke alltid lett å få øye på. Om det ikke blir gjort noe med antar jeg at lakken til slutt sprekker/løsner, og det begynner å ruste. Jeg hadde 3 sånne flekker på min bil, og det tok de på garantien med en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trolig sinkslipp over frontruta på min A6 2001 model. Tro om garantien gjelder fortsatt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trolig sinkslipp over frontruta på min A6 2001 model. Tro om garantien gjelder fortsatt??

 

Det er visst 6 års garanti på dette, så det kommer an på når den er registrert da.....regner med den har fylt 6 år siden det er en 2001 modell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke med lokale verkstedet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.