#1 Skrevet August 31, 2007 Som topic sier, hvordan ser sinkslipp ut?? Har vært så mye skriverier om det at man nesten blir litt paranoid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2007 Som topic sier, hvordan ser sinkslipp ut?? Har vært så mye skriverier om det at man nesten blir litt paranoid Kan se ut som små luftbobler under lakken. Ikke alltid lett å få øye på. Om det ikke blir gjort noe med antar jeg at lakken til slutt sprekker/løsner, og det begynner å ruste. Jeg hadde 3 sånne flekker på min bil, og det tok de på garantien med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 Har trolig sinkslipp over frontruta på min A6 2001 model. Tro om garantien gjelder fortsatt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2007 Har trolig sinkslipp over frontruta på min A6 2001 model. Tro om garantien gjelder fortsatt?? Det er visst 6 års garanti på dette, så det kommer an på når den er registrert da.....regner med den har fylt 6 år siden det er en 2001 modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 Skal sjekke med lokale verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...