#1 Skrevet August 31, 2007 slettes......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2007 Akkurat det samme skjer med bilen min å. Har hørt at man må bytte tenningbrytern og da skal alt forhåpentligvis være i orden igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2007 Morten, bytt hele fordeleren, det er hallgiveren som er deffekt her. Du får ikke løs hallgiver til disse så man må bytte hele dritten, men du finner en på skroten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2007 Akkurat det samme skjer med bilen min å.Har hørt at man må bytte tenningbrytern og da skal alt forhåpentligvis være i orden igjen.. har byttet den,hjalp ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2007 Morten, bytt hele fordeleren, det er hallgiveren som er deffekt her. Du får ikke løs hallgiver til disse så man må bytte hele dritten, men du finner en på skroten. får prøve det da.takk sigmund!! ellers alt bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2007 får prøve det da.takk sigmund!! ellers alt bra? Ellers alt bra her, Morten, der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2007 Tenningsbakstykket, coilen med sluttrinn eller hallgiveren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2007 Tenningsbakstykket, coilen med sluttrinn eller hallgiveren. Hadde samme problemet på min og byttet coil/slutttrinn og det funket fint. Har en ny slik liggende om du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2007 Er vel 2 av rele som kan lage slike tull på de her, ene er til ecu det andre husker jeg ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...