Frontfanger skade audi a4 Rieger fanger

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

kjørte til jobb i dag, trøtt som bare det lå i 80 ca bak en diger lastebil..så plutselig står det faan meg et ekorn midt i veien!! bremser så alle 4 hjula står men hjelper ikke det når dekka sklir: bh :

 

Så fanger'n sprakk på begge sidene der cup spoilera er..ble et hull på den ene siden: mad :

 

noen som vet om det går ann å plast sveise dette og sparkle det hos noen som driver med karosseri/ biloppretting? Eller vil det bare bli stygt? så det er like greit å kjøpe ny fanger?

 

GØRR: gråter :

Lars.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

kjørte til jobb i dag, trøtt som bare det lå i 80 ca bak en diger lastebil..så plutselig står det faan meg et ekorn midt i veien!! bremser så alle 4 hjula står men hjelper ikke det når dekka sklir: bh :

 

Så fanger'n sprakk på begge sidene der cup spoilera er..ble et hull på den ene siden: mad :

 

noen som vet om det går ann å plast sveise dette og sparkle det hos noen som driver med karosseri/ biloppretting? Eller vil det bare bli stygt? så det er like greit å kjøpe ny fanger?

 

GØRR: gråter :

Lars.

 

 

Skal gå bare fint å sveise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg prøve å levere fanger'n hos karosseriforum på gjøvik, håper det blir bra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld meg, men kan virkelig et ekorn gjøre så mye skade der den står midt på veien og du kommer kjørende, at hele fangeren knuses?

Høres helt vilt ut :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld meg, men kan virkelig et ekorn gjøre så mye skade der den står midt på veien og du kommer kjørende, at hele fangeren knuses?

Høres helt vilt ut :bs:

 

Det jeg har hatt av rieger har jo nesten gått i oppløsning når enn ser på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.