#1 Skrevet August 31, 2007 Heisann! kjørte til jobb i dag, trøtt som bare det lå i 80 ca bak en diger lastebil..så plutselig står det faan meg et ekorn midt i veien!! bremser så alle 4 hjula står men hjelper ikke det når dekka sklir: bh : Så fanger'n sprakk på begge sidene der cup spoilera er..ble et hull på den ene siden: mad : noen som vet om det går ann å plast sveise dette og sparkle det hos noen som driver med karosseri/ biloppretting? Eller vil det bare bli stygt? så det er like greit å kjøpe ny fanger? GØRR: gråter : Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2007 Heisann! kjørte til jobb i dag, trøtt som bare det lå i 80 ca bak en diger lastebil..så plutselig står det faan meg et ekorn midt i veien!! bremser så alle 4 hjula står men hjelper ikke det når dekka sklir: bh : Så fanger'n sprakk på begge sidene der cup spoilera er..ble et hull på den ene siden: mad : noen som vet om det går ann å plast sveise dette og sparkle det hos noen som driver med karosseri/ biloppretting? Eller vil det bare bli stygt? så det er like greit å kjøpe ny fanger? GØRR: gråter : Lars. Skal gå bare fint å sveise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 Da får jeg prøve å levere fanger'n hos karosseriforum på gjøvik, håper det blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2007 Unnskyld meg, men kan virkelig et ekorn gjøre så mye skade der den står midt på veien og du kommer kjørende, at hele fangeren knuses? Høres helt vilt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2007 Unnskyld meg, men kan virkelig et ekorn gjøre så mye skade der den står midt på veien og du kommer kjørende, at hele fangeren knuses?Høres helt vilt ut Det jeg har hatt av rieger har jo nesten gått i oppløsning når enn ser på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...