Anbefalte innlegg

Hei

Har en merkelig tikkelyd under bilen på førersiden når jeg vrir om tenninga før jeg starter, og det fortsetter etter at bilen er startet.

Tenkte jeg skulle spørre her før jeg reiste bort på Audi senteret..

Noen som vet?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

under bilen ? eller under rattstammen ? har du elektriske problem ? vist det er under rattstammen eller lignande kan det være eit relè som slår.... men vist det er UNDER bilen må det vere noko anna ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det på min og. Definitivt relè.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

under bilen ? eller under rattstammen ? har du elektriske problem ? vist det er under rattstammen eller lignande kan det være eit relè som slår.... men vist det er UNDER bilen må det vere noko anna ...

Ikke noe annet enn at esp lampen lyser, dette er jo noe som skal fikses førstkommende onsdag hos audi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe annet enn at esp lampen lyser, dette er jo noe som skal fikses førstkommende onsdag hos audi

er ikke bare bensin pumpa som suser når du åpner døra da? eller vrir tenninga litt til side?

esp er mest sannsynlig LMM, den begynnte å lyse hos meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke pumpen nei. Kommer en tikkelyd rett under fører setet. Høres ut som ett rele ja, men skal den tikke sånn???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om det skal være en tikkelyd under s3en når man slår på tenningen. Har hørt litt og den er bak med venstre bakhjul...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke relè til bensinpumpa da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.