#1 Skrevet September 1, 2007 har skjedd flere ganger nå i den siste uken. blinker og piper store bokstaver STOP framme i displayet. etterfulgt av "brake fault", igjen etterfulgt av "Service manual". hvor det så blir helt stille etter noen sekunder og alt er som før..... dette skjer konsevent kun når jeg kjører litt fort i en skarp høyre sving. kun da... og jeg har enda ikke merket noen forskjell på bremseeffekten hverken når varselet kommer, eller ellers. finner ingen lekasjer eller synlige skader på bremser. og jeg mener det skal være nok bremseveske i beholderen. det i seg selv var litt ekkelt å sjekke syntes jeg... MEN hva kan være grunnen til all den advarselen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 no one? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Dårlig kontakt i selve kontakta på ABS styreenheten/pumpa eller dårlig kontakt i loddepunkter/ledninger inni styreenheten som gjør seg mest bemerket ved sving ( vridninger i karrosseri og div. innfestninger )? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2007 Hei! Nå har jeg akkurat samme problemet - konsekvent ved skarp høyresving. Noen god løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2007 sjekk nivåføleren på br.væske tanken, har vert ute for at hele pluggen i tanken har løsna. det resulterer i at det blir dårlig kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2009 Funnet noe svar på dette?? Jeg har og en slik lyd som kommer i høyresving ved pådrag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2010 Funnet noe svar på dette?? Jeg har og en slik lyd som kommer i høyresving ved pådrag... Har fått samme på min, men der ser jeg at bremseveskebeholderen er nærmest tom.. Fyller på idag, så får jeg se om alarmen forsvinner. DA er det ihvertfall bremseveskenivået som er mitt problem. Kan det være at det er for lavt hos deg og, bare litt? Det vil kanskje være nok til at det slår ut i sving? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...