#1 Skrevet September 1, 2007 noen har kjøpt nye hjul og blir å se på rudskogen i helga:) kun en liten teaser;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2007 Vet ikke om du vil røpe hva de heter,men jeg vet hva de heter og de er råååå! TSW H......! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2007 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2007 hehe jeg sier ingenting: smil : men ikke bilen min som har nye hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2007 Gleder meg til i morra TIDLIG!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2007 steike de felgene er råe på rektig bil med perfekt senk og hjuldim. ! var bilde av en passat med de hjula tidligere, steike ta og rå ! Skal bli artig og se den imorgen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2007 Gleder meg til i morra TIDLIG!! hehe ja den blir kjørende i følge med oss;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2007 så lenge bilen er mørk er de dødsbra. liker de ikke helt på sølv biler (slik som min ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2007 hvilken størrelse?... passer de bra på s3 da?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2007 Tore som har kjøpt seg nye felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2007 Noen som har kjøpt seg krom-kapsler ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...