#1 Skrevet September 1, 2007 Er da noen i bydn som har eit originalt ratt liggandes? sku gjerna fått tak i eit, då mitt er ein smule opp-spist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Er da noen i bydn som har eit originalt ratt liggandes? sku gjerna fått tak i eit, då mitt er ein smule opp-spist! er ikke dette likt som i de gamle? isåfall har jeg ett eller to liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Bilen er selt, så eg treng ikkje ratt lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 er ikke dette likt som i de gamle? isåfall har jeg ett eller to liggende Hei Andreas! Jeg kunne tenke meg et strøkent originalratt hvis du har et! Send meg PM med pris.. M.v.h. Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 er ikke dette likt som i de gamle? isåfall har jeg ett eller to liggende Jeg har kjøpt bilen til Morten, så jeg trenger ratt. Kan du sjekke om sleperingen er på rattet eller rattstammen? Det var nemlig forskjellig på min -86 GT og denne -87 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 Det står en 80 avant med frontskade i lønningen. Den hadde ratt, men airbagen hadde sprengt vekk senteret i rattet, mens selve rattet så ok ut. Går vel kanskje an å sette sammen ditt og dette til et helt et ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...