fått tilbud på ny crb girkasse

Anbefalte innlegg

fått tilbud fra england på en flett ny CRB kasse. 0km på den. ligger på rundt £2.000,- Er ikke det utrolig billig med tanke på at en fullstendig overhaling koster opp mot det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørte grisebilligt ut! Ja ja, man må jo ut med moms og frakt men alikevel, det var billigt.

Hørte med møller for å bygge om min CRB til CGR og det blei fort 60 lapper. NSB tar jo 15500 ++ for overhaling alt ettersom.

Hvor om jeg tør spør fikk du dette tilbudet fra? Kunne vert interessant å visst om dei har flere. Har problem med min kasse også som nå har stått hos NSB til overhaling i rett over 6 mnd og dei sier fremdeles at dei enda venter på deler til den!!

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^dette var fra en privatperson jeg møtte på nürburging som hadde kjøpt en ny fra Audi i England, men pga det tok så lang tid å få den, skaffet han seg en overhalt kasse i mellomtiden som han satt i bilen sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.