#1 Skrevet September 1, 2007 fått tilbud fra england på en flett ny CRB kasse. 0km på den. ligger på rundt £2.000,- Er ikke det utrolig billig med tanke på at en fullstendig overhaling koster opp mot det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2007 Det hørte grisebilligt ut! Ja ja, man må jo ut med moms og frakt men alikevel, det var billigt. Hørte med møller for å bygge om min CRB til CGR og det blei fort 60 lapper. NSB tar jo 15500 ++ for overhaling alt ettersom. Hvor om jeg tør spør fikk du dette tilbudet fra? Kunne vert interessant å visst om dei har flere. Har problem med min kasse også som nå har stått hos NSB til overhaling i rett over 6 mnd og dei sier fremdeles at dei enda venter på deler til den!! Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2007 ^dette var fra en privatperson jeg møtte på nürburging som hadde kjøpt en ny fra Audi i England, men pga det tok så lang tid å få den, skaffet han seg en overhalt kasse i mellomtiden som han satt i bilen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...