VIDEO: VACN @ Rudskogen, 1-2. September

Anbefalte innlegg

vi er profosjonelle vi i AW-Racing så vi fixer vel dette?? hehehe! el å trur du kenneth ;) ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus eller hva han heter, sykeste bilen, 1288hk den var bremsa til hvis jeg husker riktig?

th_MOV03865.jpg

Den gullfarga S2'n i full slædd :)

th_MOV02996.jpg

TS racing S2 og Jonus

th_JonusogTSracings2r.jpg

Audi RS2 med hellig lyd

th_MOV03029.jpg

Audi S1 , han satsa godt i svingene. Vet ikke jeg om den er orginal eller ei, men isåfall er det litt av en måte å behandle ett samlerobjekt på... jeg er stolt av han jeg :)

th_MOV03053.jpg

Kommer dårlig fram på filmen, men denne Lupon gikk skikkelig godt. Hadde sikkert litt av noen kjøreegenskaper da.

th_MOV03073.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi S1 , han satsa godt i svingene. Vet ikke jeg om den er orginal eller ei, men isåfall er det litt av en måte å behandle ett samlerobjekt på... jeg er stolt av han jeg :)

Du er sikkert en av få som ikke har fått med deg en viss lang tråd...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60238

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, pleier å gå forbi så lange tråder. men det klarna jo opp i endel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har no video av den gull farget S2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har video av den RS-blåe s6'en min,hadde det vært moro

(brukte speila som støttehjul, og understyrte som ei slegge med skaftet bakover)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer en video av meg og min bil med en kamerat (kamera-ansvarlig) i passasjersetet.

Kvaliteten ble så som så grunnet dårlig video utstyr (tatt med et Nikon digitalkamera).

Noe ordentlig kamerafeste hadde vi heller ikke, så ble litt improvisering.

Den rasle lyden dere hører er mikrofonen som ligger å gnisser inntil et gummifeste vi brukte.

.....men litt motorlyd er det jo :-)

Kjøringen er vel også så som så. Er min første gang på bane, så tok det litt rolig.

Opptaket er fra første omgang også. Ble en god del mer satsing i andre omgang, men dette kom ikke

med, da batteriet tok slutt på kameraet.

Håper dette faller i smak. Vi hadde det hvertfall kjempekult, og mer banekjøring blir det garantert!

http://video.google.com/videosearch?q=vacn+rudskogen+banekj%C3%B8ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.