#1 Skrevet September 1, 2007 Heisann,skulle ha pusset opp Avusene mine,og lurer på om det er noen som driver med dette i Trondheimsområdet?Gjelder pussing og lakkering.Pfh.takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Teknolakk gjør dette. Pulverlakkerer etterpå. Men jeg fikk pulverlakkert sentre på felgene mine. Og det flasser noe steder. Så vet ikke om jeg vil anbefale de så veldig da. Skal bort og snakke med de til uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2007 Jeg skal få sandblåst vinterfelgene og så få de pulverlakkert nede på fabrikken vår nede på Kleive. Regner med at det blir bra i allefall. Kan komme med tilbakemeld på resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2007 Jeg skal også få fikset vinterhjula, de trenger det virkelig;) Tilbakemelding eller tips hadde vært supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Må få gjort det når jeg kommer tilbake fra jakt. Litt greit å få de pulverlakkert gratis og sandblåsing kan ikke koste all verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 Høres interessant ut dette ja.Blir å vente på beskjed om resultat da.Er det muligheter for kvantumsrabatt tro:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...