#1 Skrevet September 1, 2007 Har en 96 golf cab 1.8 som jeg har tenkt til å bygge om til 2.9 VR6 syncro. Er det noen som har bygd om en cab før og fått det godkjent? Har bygd om flere 2 og 3 til VR6 før så jeg har erfaring med det men har aldri prøvd med en cab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2007 Er ikke syncro og fwd karosseriet ganske forskjellig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2007 ganske lett og bygge om. det er mellomakseltunnel på fwd karosseri også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2007 Har også lurt litt på det samme.. Endte opp med at jeg blir å sette i en 2.0 GTI istedet.. men har ennå ikke funnet noen som har godkjent det før.. noen som vet? (sorry off topic) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...