#1 Skrevet September 2, 2007 Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i no billige 215/45/17 piggdekk? Helst nye og i norge. Fant no firmaer i sverige som solgte ned mot 1400,- per dekk, men da kommer jo frakt etc i tillegg! Det jeg har å oppdriver i norge er 2300++ per dekk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2007 Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i no billige 215/45/17 piggdekk? Helst nye og i norge. Fant no firmaer i sverige som solgte ned mot 1400,- per dekk, men da kommer jo frakt etc i tillegg! Det jeg har å oppdriver i norge er 2300++ per dekk..... http://www.dekkonline.com Der begynner prisene på 750 kr (federal) de leverer de frakt fritt hjem på døra. men du må jo betale på legging selv.. Eller kan du jo høre med dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 er du sikker på at du vil ha så breide vinterdekk ? blir ganske "slede" aktigt når det er slaps og slikt ... hadde igrunnen valgt å prøve litt smalare dekk... mange skryter av dekkonline.com , trur dei har ganske så bra prisar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2007 damn...to late 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2007 er du sikker på at du vil ha så breide vinterdekk ? blir ganske "slede" aktigt når det er slaps og slikt ... hadde igrunnen valgt å prøve litt smalare dekk... mange skryter av dekkonline.com , trur dei har ganske så bra prisar Ja, er vel mest pga. jeg har no 17" felger med 215 på fra før av! Kan vel muligens gå ned til 205. Skal sjekke ut den siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2007 http://www.dekkonline.com Der begynner prisene på 750 kr (federal) de leverer de frakt fritt hjem på døra. men du må jo betale på legging selv.. Eller kan du jo høre med dekkskift.no Sto ikke noe om at det var pigg eller ei. Mulig jeg er blind eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2007 Sendte dem bare en mail ang. priser på angitt dim. Så får vi se hva dem har å tilby! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2007 Så dårlig ut dette! Dem hadde ingenting inne, å heller viste dem ikke når dem fikk inn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2007 Sorry at jeg stjeler litt her, men har lurt på dette lenge... Hvordan funker federal og clear osv kontra nokian, michelin, og vredestein osv? Tenker da på kun vinterdekk (piggfri) Er det forsvarlige dekk for å si det sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2007 Kjørte på no federal dekk litt en vinter, de var ikke noe å skryte av! Virket ordentlig nervøse og slapp rimelig lett. Det er det jeg har av erfaring med federal, men det kan jo være et enganstilfelle PS: Trenger forsatt tips om billige vinterdekk (pigg) i dim. 205/45/17 evt. 215/45/17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2007 Kjørte på no federal dekk litt en vinter, de var ikke noe å skryte av! Virket ordentlig nervøse og slapp rimelig lett. Det er det jeg har av erfaring med federal, men det kan jo være et enganstilfelle PS: Trenger forsatt tips om billige vinterdekk (pigg) i dim. 205/45/17 evt. 215/45/17 Var det jeg fryktet, litt skummelt tror jeg, men kan være litt artig å ha bak da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2007 er du sikker på at du vil ha så breide vinterdekk ? blir ganske "slede" aktigt når det er slaps og slikt ... hadde igrunnen valgt å prøve litt smalare dekk... mange skryter av dekkonline.com , trur dei har ganske så bra prisar De har bra priser, men en service som ikke ligner grisen. Ingen der snakker norsk. Og om det skjer noe med bestilinga og du får feil så tar det gjerne et 2-3 mnd får det skjer noe. De svarer på mail og sånn på norsk. Men på telefon er de grekere.... Jeg kjører på 225/45-17 vinterhjul. Funker fint det Det også handlet fra Dekkonline.. 5000kr levert på døra... piggfrie...NAnkang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2007 Jeg skrev en mail til Dekkonline og stilte dem div. spørsmål om piggdekk.. Fikk til svar bl.a. at dem fikk inn piggdekk om 1-2uker, og at da skulle dem være tilgjengelig på nettsidene deres, så kan lønne seg å vente litt og se hva som dukker opp der.. Hvis det haster så kan du sjekke http://www.interdekk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2007 Jeg skrev en mail til Dekkonline og stilte dem div. spørsmål om piggdekk..Fikk til svar bl.a. at dem fikk inn piggdekk om 1-2uker, og at da skulle dem være tilgjengelig på nettsidene deres, så kan lønne seg å vente litt og se hva som dukker opp der.. Hvis det haster så kan du sjekke http://www.interdekk.no Kan jo vente å se hva dem får inn da! Sjekka ut den interdekk.no å fant 215/45/17 m/pigg til 1700,- per dekk. Det er vel det billigste jeg har funnet i norge:) Tror jeg bare bestiller derifra om jeg ikke finner noe annet snarest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2007 Jeg tenkte jeg skulle hive på 215/45 r17 på compoane. Fant Federal dekk på http://www.dekkonline.com til 898kr... Men dei dekka kommer å går på sida deira virka d som ... Virka som dei ligge ute anna kvar dag hehe! Sendte også en mail, å dem svarte nesten på gresk... Norsk som var utbytta med rare ord! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2007 Skal du ha dekkene på en A4 (eller en hvilken som helst annen Audi nyere enn ca. 15 år) er det 205/50-17, alt. 225/45-17 som gjelder. 215/45 blir for smått, 205/45 blir helt på jordet, aaaalt for lite. Ser dumt ut, gir enda dårligere bakkeklaring og sinnsyk misvisning på speedometeret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2007 Skal du ha dekkene på en A4 (eller en hvilken som helst annen Audi nyere enn ca. 15 år) er det 205/50-17, alt. 225/45-17 som gjelder. 215/45 blir for smått, 205/45 blir helt på jordet, aaaalt for lite. Ser dumt ut, gir enda dårligere bakkeklaring og sinnsyk misvisning på speedometeret.. Jeg skal vel ha dei på en S2 da men ... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2007 Det jeg skrev var mtp. trådstarter, men når det er sagt er det akkurat samme sak på en S2. Samme rulleomkrets på hjulene der som på f.eks. A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...