Hjelp - VW Polo 6N - Får ikke av lys , problemer med bryter?

Anbefalte innlegg

Sliter litt med bil nr 2, VW Polo - 98 mod. Fruen satte på lys fredag kveld, visstnok noe tregt å få bryteren tilbake. Nå virker det som bryteren ikke fungerer, og lysene står konstant på. Koblet av batteriet for å ikke gå tom for strøm; noen som har noen tips ?

mvh

Stephan:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med bil nr 2, VW Polo - 98 mod. Fruen satte på lys fredag kveld, visstnok noe tregt å få bryteren tilbake. Nå virker det som bryteren ikke fungerer, og lysene står konstant på. Koblet av batteriet for å ikke gå tom for strøm; noen som har noen tips ?

mvh

Stephan:)

Bytt bryter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, du sier noe. Tenkte kanskje det var et eller annet jungeltriks som løste problemet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, du sier noe. Tenkte kanskje det var et eller annet jungeltriks som løste problemet. :)

Strømmen til lampene går rett fra batteriet via lysbryteren til lampene på denne.

Ikke uvanlig at de tar kvelden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Da blir det en ny bryter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som bryteren er gåen ja, hadde akkurat samme problem på min. Jeg kjørte en stund med en midlertidig løsning; vippet ut hele bryteren og koblet av og på lysene med kontakten på baksiden... Utrolig tungvindt, men mye bedre enn å drive å ta strømmen hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en løsning som fruen virkelig hadde vært fornøyd med.

Jeg får tak i ny bryter etterpå, så da skal det ordne seg. Tusen takk for hjelpen,

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.