#1 Skrevet September 2, 2007 Har et problem med en av ABS sensorene. Dette fører til at ABS'n ikke er helt til å stole på før elektronikken skjønner at det er noe galt og kobler ut den ut og gir oransje ABS-lys i instrumentpanelet. Hadde vært fint om noen kunne fortelle meg hvordan man kobler ut ABS'n til jeg får fikset problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2007 Hei, du kan enkelt koble ut abs'en vet å koble fra en av abs følerene dine. På min golf mk3 så sitter koblingen for følerene under baksetet. Mulig de gjør det hos deg også. Det holder å koble fra 1 av de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Takk. Noen andre forslag? Kanskje koble fra en av sensorene på forhjulene er enklere, tror ikke det var noen ledninger tilgjengelig umiddelbart under baksete sist jeg var ut med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Sikringen til ABS-systemet? Duh.. I Nazze er bremsene noen ganger helt kokko før lampa tennes, og jeg mangler følere foran. HAr funnet ut at det er tryggest å trykke på 'abs'-knotten før jeg kjører i gang så jeg ikke smeller i noe til jeg får slengt i nye følere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...