#1 Skrevet September 2, 2007 Har fått noen grusome lyder i servo greiene mine. Begynnte i går når bilen ble ganske hardt belastet.Mye gassing og ratting på sleipt føre. Plutseligt mustet servoen kraften til tider, og så kom der en ekkel blåse lyd som kuttet ut delvis eller helt når eg svingte(belastet servoen).Det rare var at servoen kom innom av og til. I dag når bilen har fått kjølt seg funket servoen men ulyden var verre og forsvant ikke. Fant en lekasje i kjøle slangen og det minket på oljen.Men oljen var over minumum før eg rørte slangen. Frykter at eg har skåret servo pumpa Noen tips og forslag? Skal ut og prøve og få tak i olje snart og tette lekasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Da har eg konstantert med at det er pumpa. Bestilt pumpe og gode greier. Så ....er dette noe eg fikser selv?Front plata er nesten ute..men syter med ac slangene. Noen som har en arbeids beskrivelse?Og tips? Har skrudd noe før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2007 AC radiatoren må løsnes fra frontplaten og bare henges til siden. Må ikke løsne slangene fra radiatoren!!! Når radiatoren dermed er ute av veien kan man ta av frontplaten. (Hvis det er likt på A3 som A4 da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2007 Takk for tipset var den ac tingen som bekymret meg mest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...