#1 Skrevet September 2, 2007 Jeg har kjøpt meg en 07 Audi A4 1,9 TDI fra Tyskland og trenger hjelp til å få koblet kjørelys. Hører at det kan gjøres med VAG-COM. Noen her som kunne ha lyst til å hjelpe meg med det en kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2007 Du får nok lettere hjelp hvis du angir hvor på Østlandet. Jeg har vag-com, men har lite ekstra tid de neste to ukene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 Jeg bor i Moss, men kan gjerne kjøre litt for hjelp jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2007 christian johnsen i langesund har vagcom. han er sikkert behjelpelig hvis du tar en tlf til han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2007 Langesund er litt langt... Ingen i Østfold? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...