#1 Skrevet September 2, 2007 Undersøkte ledningene på ei coilrekke jeg hadde liggende, og fant sprekk på 1 ledning. Hvordan får man evt løs ledningen fra kontakten og fra coilen? Må den loddes ut av coilen? Bør man skifte alle ledningene selv om man bare fant sprekk i den ene ledningen eller holder det med den ene. Takker for svar -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 Ingen her som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 trur det er kontakter inn på hver coil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 Er en type kontakter der men på min gikk det ikke å demontere uten at den gamle kontaktene sprakk (virket nesten som om kontakten er plombert). Jeg skrapet vekk plastrestene slik at loddepunktene ble synlig. Etter å ha loddet på nye ledninger fylte jeg med epoxylim. Jeg bytta alle ledningene men det varte ikke lenge før 2 av coilene tok kvelden. Da ble det overgang til 1,8T coiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...