#1 Skrevet September 2, 2007 Hei Har en a4 2000 mod, får ikke kontakt med esp sentralen, så frykter at sentralen er krasjet. Hvis det er noen som har esp på bilen som kunne hjelpe meg ved og låne meg en sentral for og se om den funker i bilen.. Har ikke sjekket pris eller bestilt ny, men regner med den koster sitt, så hadde vært greit og vite om det va sentralen som var gåen. Nr på sentralen Org. nr 8D0 907 389E Skal være i tromsø i uka så hvis noen kan hjelpe hadde det vært fint=) Telefon 95794152 Ring hvis du/dere kan hjelpe, eller vet noen som kan. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2007 Ingen som kan kan hjelpe litt=) skal bare låne sentralen i 5 min og se om eg får kontakt med dæn i min bil.(Esp sentralen ligger under baksetet på en b5, står org. nr på dæn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2007 Sku gjerne har hjulpet om jeg hadde hatt rett bil for jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2007 har ikje b5'en min lengre, så kain ikje hjelp dæ... hadde ikje ESP uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2007 Truls Olsen har jo en A4 B5... Send han en PM så kanskje han kan hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2007 takk for tipset, skal prøve og gjøre det.... Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2007 Da var endelig bilen iorden igjen.. Var Sentralen for abs og esp som var kjæsja..(19000,- hos møller for ny) Fant en hos et høggeri i sverige ogfikk sjikka dæn opp heldigvis til en langt billigere penge=) Måtte inn til møller einest og programeres.. Så no kan vintern bare komme=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2007 Da var endelig bilen iorden igjen.. Var Sentralen for abs og esp som var kjæsja..(19000,- hos møller for ny) Fant en hos et høggeri i sverige ogfikk sjikka dæn opp heldigvis til en langt billigere penge=) Måtte inn til møller einest og programeres.. Så no kan vintern bare komme=) vil nu sei at dein der ABS'n å ESP'n e nu oppskrytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2007 ja gjør vel no egentlig d, men når man har det så må det jo være i orden.. Fått heva bilen og bytta foringer?????=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2007 Alt iorden, tråden stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...