#1 Skrevet September 2, 2007 Hei.. Har et problem med bilen til gamlingen, han lurte på om jeg ikke kunne høre med dere på nettet om en sak.. det har seg slik at takluken ikke fungerer slik den skal.. når den står i "lukket" posisjon på bryteren så står den litt åpen.. for og få luka helt igjen, må den vrides 1 hakk til høyre.. Kan dette justeres enkelt å greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2007 Åpne opp taket en annen retning og lukk det på nytt, så havner det som oftest på riktig sted etter et par forsøk, så har du en midlertidig løsning. Det er ikke justeringen av taket som er problemet, men selve bryteren. Kan plukke ut den og rense med kontaktrens, det pleier å hjelpe.. Gjorde det på A6'en jeg hadde, og det ble bra etterpå, hadde akkurat samme problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Åpne opp taket en annen retning og lukk det på nytt, så havner det som oftest på riktig sted etter et par forsøk, så har du en midlertidig løsning. Det er ikke justeringen av taket som er problemet, men selve bryteren. Kan plukke ut den og rense med kontaktrens, det pleier å hjelpe.. Gjorde det på A6'en jeg hadde, og det ble bra etterpå, hadde akkurat samme problem.. Ok, vi kan prøve det i første omgang.. men vrir du bryteren et hakk til høyre, da kommer luka i rett posisjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...