Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om s4 listene kan leveres i ferdig utførelse, eller må de lakkeres?

 

Mener jeg har sett "crome" finish på de, eller samme overflate som S-line speilene leveres i..

 

 

 

Det hadde vært bra om noen viste noe om dette.

 

Hadde også vært kjekt om noen kunne legge inn bilde med ferdig på monterte lister i "Crome finish"

om det finnes..

 

her er forøvrig en link til *NBS*

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=13631&ASP=3074832&Type=Audi&Model=A4&Year=2002&Back=WA_Katalog[P]ASP=3074832[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=2002[O]Klasse=08

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som vet om s4 listene kan leveres i ferdig utførelse, eller må de lakkeres?

 

Mener jeg har sett "crome" finish på de, eller samme overflate som S-line speilene leveres i..

 

 

 

Det hadde vært bra om noen viste noe om dette.

 

Hadde også vært kjekt om noen kunne legge inn bilde med ferdig på monterte lister i "Crome finish"

om det finnes..

 

Listene leveres ikke i ferdig utførelse. S4 listene MÅ ikke lakkeres, men det ser mye bedre ut hvis man gjør det.

 

De du har sett i chrom/alu er nok noen som har lekt litt med folie. Vet det er noen i klubben som har gjort det, men husker ikke navnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han her karen er medlem i klubben(husker ikke navnet) har modda sine S4lister jaffal,noe slikt du tenkte på

S4 lister alufarget.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg moddet listene på A4`en når jeg hadde den for et par år siden. Ble kun lagt på sølvfarget folie.

Picture 028.jpg

Picture 029.jpg

Picture 030.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar

ja dette så bra ut, veldig bra ut spør du meg...

sølvfolie som er trikset, er det vanskelig å gjøre dette selv da?

hvordan gjøres det?

 

og hvor får jeg skaffa slikt?:o

 

Skulle gjerne fått ordna meg slike lister på bilen...

noen som har slike og vil selge?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.