#1 Skrevet September 2, 2007 Er det noen her som vet om s4 listene kan leveres i ferdig utførelse, eller må de lakkeres? Mener jeg har sett "crome" finish på de, eller samme overflate som S-line speilene leveres i.. Det hadde vært bra om noen viste noe om dette. Hadde også vært kjekt om noen kunne legge inn bilde med ferdig på monterte lister i "Crome finish" om det finnes.. her er forøvrig en link til *NBS* http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=13631&ASP=3074832&Type=Audi&Model=A4&Year=2002&Back=WA_Katalog[P]ASP=3074832[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=2002[O]Klasse=08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Er det noen her som vet om s4 listene kan leveres i ferdig utførelse, eller må de lakkeres? Mener jeg har sett "crome" finish på de, eller samme overflate som S-line speilene leveres i.. Det hadde vært bra om noen viste noe om dette. Hadde også vært kjekt om noen kunne legge inn bilde med ferdig på monterte lister i "Crome finish" om det finnes.. Listene leveres ikke i ferdig utførelse. S4 listene MÅ ikke lakkeres, men det ser mye bedre ut hvis man gjør det. De du har sett i chrom/alu er nok noen som har lekt litt med folie. Vet det er noen i klubben som har gjort det, men husker ikke navnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Han her karen er medlem i klubben(husker ikke navnet) har modda sine S4lister jaffal,noe slikt du tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2007 Jeg moddet listene på A4`en når jeg hadde den for et par år siden. Ble kun lagt på sølvfarget folie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 Takker for svar ja dette så bra ut, veldig bra ut spør du meg... sølvfolie som er trikset, er det vanskelig å gjøre dette selv da? hvordan gjøres det? og hvor får jeg skaffa slikt? Skulle gjerne fått ordna meg slike lister på bilen... noen som har slike og vil selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...