Anbefalte innlegg

Er det noen i det hele tatt som interesserer seg for valget i høst? Jeg har ikke mange hjertesaker, men det skal kun den ene til for at min stemme bikker i en bestemt retning. Det vi trenger i Rogaland er et motorsportsenter. Noen som vet om et eller flere av partiene har dette på programmet sitt for den neste perioden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i det hele tatt som interesserer seg for valget i høst? Jeg har ikke mange hjertesaker, men det skal kun den ene til for at min stemme bikker i en bestemt retning. Det vi trenger i Rogaland er et motorsportsenter. Noen som vet om et eller flere av partiene har dette på programmet sitt for den neste perioden?

Standaren er jo at FRP stort sett ser det positive i slike saker. Samt at de er noe mer fornuftige enn de andre i tankegangen hva anngår innvandring, straffeutmåling, infrastruktur/veibygging

Edit : De er også stort sett imot eiendomsskatt, en sak som ofte betyr en del for folk som eier hus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyre har vertfall motorsport senter på sin "lygeliste" har jeg hørt de reklamerer om på radioen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har sikkert Frp et enda større motorsenter på kamplista, iom at de er "plassert" enda lengre til høyre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.