Tips til verksted ved bytte av toppakning på 1,9 PD motor??

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til et bra og "rimelig" verksted som kan benyttes ved bytte av toppakning på min 1,9 PD (115 hk)...

Har begynt å drikke opp kjøleveska med jevne mellomrom, og har ingen synlige lekkasjer, samt endel trykk i kjølesystemet, så da må nok toppakningen byttes desverre..: bh :

 

Har spurt på pris på Mølller, men regner med å få rimelig bra bakoversveis når jeg får det overslaget...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen gode tips??

 

Har fått pris fra Mekonomen og Møller hittil, og Møller var nesten 4.000 billigere...., men dog 15.400 kr for bytte av toppakning, vannpumpe, registerreim + litt til?? Må man regne med så mye når man setter det bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snaprdive da? Har min A4 der nå, service, skifte av regreim og EU-kontroll. 7000,- billigere enn Møller ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken SnapDrive da? Har jo både på Tiller, Sorgenfri og Innherdsveien..

Er det noen som har tidligere erfaringer med Snap Drive? Har hørt mye blandet der..

 

Enn hva med ELWO bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var SnapDrive og ELWO bil utelukket, de tok ikke denne typen jobb.....

 

Noen som har erfaring med Vinjes bilverksted da? Var en "grei" pris jeg fikk der, men mener jeg har hørt noe "ikke-fordelaktig" ang de.. ?-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Møller på Stjørdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel sjekkes imorgen, men litt tungvint fra byen da jeg kun har en bil for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.