#1 Skrevet September 3, 2007 Har en Audi A3 TQ 2000mod! Bilen lugger av og til å virker ikke helt frisk! Så sitter å leser her på forumet å finner ut at det er flere som har samme problem som meg, å bytter da ut N75 ventilen! Men er N75 ventilen på a3'n den samme som på a4'n? Bilen min er forøvrig chippet av Norsk bil delesenter(180hk) Bilen har orginalt 150. Å hvor sitter denne N75 ventilen? På blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Har en Audi A3 TQ 2000mod! Bilen lugger av og til å virker ikke helt frisk! Så sitter å leser her på forumet å finner ut at det er flere som har samme problem som meg, å bytter da ut N75 ventilen! Men er N75 ventilen på a3'n den samme som på a4'n? Bilen min er forøvrig chippet av Norsk bil delesenter(180hk) Bilen har orginalt 150. Å hvor sitter denne N75 ventilen? På blokka? tar meg den friheten og "låner" tråden din litt jeg.. Har faktisk "lugging" jeg også,på min a4 1.8tq. Lurer på om det er det samme problemet . Min lugger når jeg kjører den tungt, eks 80km/t i 5giret og båtner gasspedalen, da blir det lugging.. Har bestilt meg time til verksted, men lurer jo faktisk litt på om det kan være N75 ventilen jeg også da..(viss n75 ventil er orginalt da..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...