Forskjellig ET på samme bil.

Anbefalte innlegg

Har bulket 2 av mine felger og eiker som jeg kjøpte hos kan ikke skaffe nye. Mange andre som kan, men det spesielle er at de jeg fikk hos eiker var ET42, ikke 35 som jeg bestilte. Ingen andre klarer å skaffe meg ET42. Mange som derimot klarer 35 og 45. Kan jeg ha 2 felger med ET 42 framme og 2 med ET 35 bak? Eventuelt 2 med ET45 forran og ET42 bak?

Lovlig? eller blir det bare å spore nå jævlig? eller går det helt fint?

Er og litt skeptisk til at det er samme farge på felgene..

mvh,

Lars :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke være noe problem det.

Er mange som kjører med forskjellig felgbredde foran og bak.

I tillegg endel biler med forskjellig sporvidde foran og bak..eks. Golf 1&2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok strengt tatt ikke lovlig, men det vil ingen merke uansett å lenge de ikke stikker utenfor skjermene eller noe sånt. Kjøp to nye med ET35 og sett de der det er mest behov for å fylle ut skjermene mer.. :) Når det gjelder kjøreegenskaper vil du nok ikke merke noen forskjell i det hele tatt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut :)

Det nye problemet er at flere forhandlere tviler på at fargen blir den samme som jeg har fra før.. Om det bare hadde vært en ørliten nyanseforskjell kunne jeg hatt felgene på hver sin side, men det funker vell dårlig med et42 på ene siden og et35 på den andre siden: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.