#1 Skrevet September 3, 2007 Jaja, da var årets andre hovedtreff overstått, å undertegnede å Glenn Sigve Josdal måtte bort på dette her greiene etter sukseen på Våler, hvor vi alle koste oss. Så her kommer ett lite Reisebrev. Avreise var på fredags morgen kl 09.00 da vi hadde tenkt oss over til søta bror for å handle oss noe "proviant" hehe Første pitstop ble på Statoil Ålgård hvor habbis stod på frokost menyen.. Været var jo ikke akkuratt helt på vår side, var rett å slett noe skikkelig drittvær Kristiansand... Drittvær. Undertegnede begynner å bli jævlig lei været Første orntlige Pitstop for å fylle magesekken. Vet ikke hva plassen het, men ca 35 mil fra ålgård MEN så så vi noe godt, nemlig at vi kjørte mot det gode været Så var det over Moss - Horten ferja Kl19.30 var teltet oppe å ett par øl innabords 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Å etter å ha sittet å slappa av litt med litt hamburger på en serdeles dårlig engangs grill, kom det rullende inn noe jeg hadde sett før, nemlig Øystein Slåke sin strøkne ener 16vT Har selfølgelig ikke bilde av når han kom, men ett fra banen får duge. Han hadde med seg tidenes party telt på 40cm2? Hvor vi ga han en hjelpenes hånd med å få sammen.. Etter en noe kald opplevelse i teltet natt til lørdag våkna vi til ikke mindre enn dette været : rock : Fikk oss noe mat før vi russla opp mot banen for å titte på biler å banekjøringa, Der fikk vi blandt annet sett slike ting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Etter at jeg feil bereignet strøm på kameraet så tømt jeg jo det får strøm på lørdagen så jeg har ingen bilder fra utstilling eller hjemturen Men hjemturen kan beskrives som Lang å jævlig, men ganske så morsom Etter at vår lokale helt Kenneth Hansen med compani trengte haik hjem etter at en topp på en viss "lettere modifisert" S2 gikk kadundras ble det temmelig fylt i bilen hjem. Å det hjalp ikke på når vi måtte ha med oss en østlending som syntes det var så kjedelig å ta fly, derfor så satt han heller på med oss hjem til stavanger, Skjønne det den som vil?! Men med 5 gutter i samme bil med en hjerne kappasitet = NULL pga lørdagens strabaser så ble det en ganske så morsom hjemtur. Hvor vi blandt annet deltok i Rally Inder sørnorge på noe kjerreveier som ikke lignet grisen.. Dette kjørte vi på i 2 mil... Det ble som sagt en lang tur hjem hvor bilen ikke stod parkert hjemme i gården hos meg før kl 3 på natta, digg å stå å gå på jobb kl 6 i dagmorges ja.... Men alt i alt så vil jeg takke mine haikere for en morsom tilbake tur, å sist men ikke minst Øystein Slåke for å sitte på noen runder rundt skogen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2007 Der du ikke visste hvor du var på veien nedover er sannidal og det velkjente Volum-senteret om jeg ikke tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 Det var vel ikke det at jeg syntes det er så kjedelig å fly, bare det at du er så godt selskap. Turen var jo artig, men lang og trang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2007 Takk for en fin helg Jan Erik, jeg kom hjem klokka 7 søndag, lå på sofaen og halvsov i 2 timer, så gikk jeg å la meg 9:) Her et lite bilde fra lørdagscampen med "Kameigrillig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2007 morsomt reisebrev! men pokker heller..min neste sesong bør bli mer aktiv enn denne..det er jo bare grisekult å dra på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2007 Tusen takk for at du delte! Synd med kameraet då hvertfall... og som Øivind sa, neste år må me klare å stille sterkere enn det Kjekt med treff... og kjøre tur... mYe kjekkere å kjøre ein heile gjeng.. flere med neste år, sant??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2007 Tusen takk for at du delte!Synd med kameraet då hvertfall... og som Øivind sa, neste år må me klare å stille sterkere enn det Kjekt med treff... og kjøre tur... mYe kjekkere å kjøre ein heile gjeng.. flere med neste år, sant??? Yep! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2007 Såg bra ud Kluge, angre ennå på at eg blei igjen hjemma og va "god samaritan" om eg får kalla det det.. Men takk for at du sporte.. Om ikkje flerre stille opp neste år heller så e eg ihvertfall med å kjøre i kolonne te Våler igjen... Kan vel kalle det kolonne? hehe.. Med så mange medlemmer i lokallaget bør ein kolonne på minst 10 biler te et av treffå ikkje værr et stort problem... Me får bare organisera ennå bedre te neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2007 Dette synes jeg er en bra tradisjon i seg selv, at folk begynner å lage morsomme reisebrev fra turene sine til og fra treff. Bra brev dette, og dere er selvsagt velkommen hele gjengen fra Stavanger neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2007 Såg bra ud Kluge, angre ennå på at eg blei igjen hjemma og va "god samaritan" om eg får kalla det det..Men takk for at du sporte.. Om ikkje flerre stille opp neste år heller så e eg ihvertfall med å kjøre i kolonne te Våler igjen... Kan vel kalle det kolonne? hehe.. Med så mange medlemmer i lokallaget bør ein kolonne på minst 10 biler te et av treffå ikkje værr et stort problem... Me får bare organisera ennå bedre te neste gang.. Våler neste år ja,me kjøre oss tre i "kolonna" igjen tenke eg:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2007 Så ut som en artig tur det der.. Har ikke fått vært med på ett eneste treff i år pga jobb. Jan Erik: Fikk du med deg noen deler fra Bjørn Tore til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2007 Ble litt livatt borti campen våres når du stakk bortom mr Kluge, metallica på full guffe og nok av drikke. hehe. Du var litt blank i øya på søndagen (kanke skjønne hvorfor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2007 Så ut som en artig tur det der.. Har ikke fått vært med på ett eneste treff i år pga jobb.Jan Erik: Fikk du med deg noen deler fra Bjørn Tore til meg? PM sendt! Ble litt livatt borti campen våres når du stakk bortom mr Kluge, metallica på full guffe og nok av drikke. hehe. Du var litt blank i øya på søndagen (kanke skjønne hvorfor) Spilte vi Metallica? Synes det var mest morsomt når vi brant "ny" cd på orndtlig: haha : Var vel lit blank i øya ja, har vel kanskje sammenheng med at jeg ikke hadde blitt tatt av "Torbjøn Edru" enda: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2007 Vi spillte metallica så stereon vrengte seg og det var den cd'en som til slutt endte på bålet hehehe. slik går det. farlig med alkohol, tennveske og mr Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...