#1 Skrevet September 3, 2007 Var en tur på byn på lørdag, da jeg så denne A4`sto i nærheten... Min første reaksjon var: eek : og så lurer på hva som kan ha hendt her: klø : Bil og eier har min sterkeste sympati.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Det der må jo være det siste stylingkittet til Zender Håper det gikk bra med førern da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Ja da hjelper det med brun pakketeip.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2007 Ser nesten ut som en stolpe eller noe har vært borti der.. Sølvtape funker nok bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 jeg kunne se rett inn i bagasje rommet, og det regnet ikke lite heller den dagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2007 Ser nesten ut som en stolpe eller noe har vært borti der.. Sølvtape funker nok bedre! må ha rygget i en dritt fart da hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2007 må ha rygget i en dritt fart da hehe:p Eller stolpen som har tatt "kveld" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2007 Kjører han rundt lenge nok,så kan det nok bli en ny trend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2007 Kanskje det var noen som glemte å rope "tiiiiiimbeeer!!"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2007 trash look eller fucked up look hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2007 Denne bilen suser rundt i nabolaget mitt, ser den flere ganger i uka. Han har kjørt sånn i sikkert 6-7 uker nå, så jeg tipper det er ganske vått og godt i bagasjerommet etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2007 Skulle likt å vite hva som egentlig skjedde ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2007 Burde nesten fått medalje for det der: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2007 påkjørt bakfra av en Excursion med kufanger kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2007 påkjørt bakfra av en Excursion med kufanger kanskje?? Vil også tro noe sånt, eller en lastebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...