Anbefalte innlegg

Er dette vanlig eller er det noe feil? Parkerte like ved den på jobben i dag.

det er ingen bakke eller hull eller noe der bilen står...

Skal den være så lav forran i forhold til bak?

DSC00130.jpg

DSC00128.jpg

DSC00129.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gjetter på modifisert styring av luftfjøringa eller kapputte dempere/slanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha;) han har sikkert drivi md vag senk på luftunderstelles sitt, også klarte han ikke justere bak;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har lekasje i luftbelgen ( "fjøra" ) eller simringene som tetter disse mot fjørbeinet. Ergo: Lufttom.

Ikke noen nyhet akkurat...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, da lærte jeg noe nytt i dag også:P:bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett flere Touareg med tilsvarende "stuk", bare motsatt, dvs. at de henger med rumpa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroaden min får også litt rart utseende når den står i over 1 uke, men bare å fyre opp bilen så sørger kompressoren for å fylle belgene igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få på litt lakk på plastikken, og bredde på felgene så har du jo ett kult stuk der :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stuket er ikke så kult når den går i bakken i 100km/t plutselig, så en allroad langs veien som det sprutet plastikk av her en vinter. Han kom ingen vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifter en del av de belgene der på jobben,- koster ca 10 lapper pr hjul (oppgradert utgave)

Ta deg en tur i parkeringshuset på et audi-verksted så vil du alltids finne noen med tilsvarende "stuk"

på 1-2-3 - eller 4 hjul ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifter en del av de belgene der på jobben,- koster ca 10 lapper pr hjul (oppgradert utgave)

Ta deg en tur i parkeringshuset på et audi-verksted så vil du alltids finne noen med tilsvarende "stuk"

på 1-2-3 - eller 4 hjul ;)

Regner med at disse rep går på garanti? 40k for alle 4 koster jo skjorta.: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tapp den for luft bak også. Så hadde den jo vært konge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at disse rep går på garanti? 40k for alle 4 koster jo skjorta.: eek :

Dårlig med garanti på 2001-2004 modeller, som de fleste Allroader er, hvis ikke delene er skiftet tidligere ;) Garantien varer 3 år på norsksolgte biler, 2 år på importerte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med garanti på 2001-2004 modeller, som de fleste Allroader er, hvis ikke delene er skiftet tidligere ;) Garantien varer 3 år på norsksolgte biler, 2 år på importerte.

Uff da. Ja da tror jeg vurdering av Allroad går ut. Først kammene/vippearmer og så dette.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da. Ja da tror jeg vurdering av Allroad går ut. Først kammene/vippearmer og så dette.: bh :

Kjøp biturbo da vel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp biturbo da vel..

Nå går jo kammene der også, i tillegg til turboene og tiptronickassene etterhvert. Luftfjæringen er jo uansett den samme.

Det koster å være kar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.