#1 Skrevet September 3, 2007 Er dette vanlig eller er det noe feil? Parkerte like ved den på jobben i dag. det er ingen bakke eller hull eller noe der bilen står... Skal den være så lav forran i forhold til bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 jeg gjetter på modifisert styring av luftfjøringa eller kapputte dempere/slanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 haha;) han har sikkert drivi md vag senk på luftunderstelles sitt, også klarte han ikke justere bak;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2007 Den har lekasje i luftbelgen ( "fjøra" ) eller simringene som tetter disse mot fjørbeinet. Ergo: Lufttom. Ikke noen nyhet akkurat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 jaja, da lærte jeg noe nytt i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2007 Sett flere Touareg med tilsvarende "stuk", bare motsatt, dvs. at de henger med rumpa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2007 Allroaden min får også litt rart utseende når den står i over 1 uke, men bare å fyre opp bilen så sørger kompressoren for å fylle belgene igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2007 Få på litt lakk på plastikken, og bredde på felgene så har du jo ett kult stuk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2007 Stuket er ikke så kult når den går i bakken i 100km/t plutselig, så en allroad langs veien som det sprutet plastikk av her en vinter. Han kom ingen vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2007 skifter en del av de belgene der på jobben,- koster ca 10 lapper pr hjul (oppgradert utgave) Ta deg en tur i parkeringshuset på et audi-verksted så vil du alltids finne noen med tilsvarende "stuk" på 1-2-3 - eller 4 hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2007 skifter en del av de belgene der på jobben,- koster ca 10 lapper pr hjul (oppgradert utgave) Ta deg en tur i parkeringshuset på et audi-verksted så vil du alltids finne noen med tilsvarende "stuk" på 1-2-3 - eller 4 hjul Regner med at disse rep går på garanti? 40k for alle 4 koster jo skjorta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2007 Tapp den for luft bak også. Så hadde den jo vært konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2007 Regner med at disse rep går på garanti? 40k for alle 4 koster jo skjorta. Dårlig med garanti på 2001-2004 modeller, som de fleste Allroader er, hvis ikke delene er skiftet tidligere Garantien varer 3 år på norsksolgte biler, 2 år på importerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2007 Dårlig med garanti på 2001-2004 modeller, som de fleste Allroader er, hvis ikke delene er skiftet tidligere Garantien varer 3 år på norsksolgte biler, 2 år på importerte. Uff da. Ja da tror jeg vurdering av Allroad går ut. Først kammene/vippearmer og så dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2007 Uff da. Ja da tror jeg vurdering av Allroad går ut. Først kammene/vippearmer og så dette. Kjøp biturbo da vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2007 Kjøp biturbo da vel.. Nå går jo kammene der også, i tillegg til turboene og tiptronickassene etterhvert. Luftfjæringen er jo uansett den samme. Det koster å være kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...