Justerbare coilovere til s2 coupe

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å bestille meg KW v2 pga at jeg får fine rabatter på dette, men KW må jo såklart ha fjærbeina inn for ombygging og har en leveringstid på 6 uker+: dum : Jeg har engentlig ikke mulighet til å latt bilen stå på bukker over så lang tid. Er det noen andre måter og løse dette på? Er det noen andre leverandører som ikke trenger dem for ombygging? Forresten, hvorfor må dem ha dem? Er vel ingen andre biler du må det på?

Er vel ingen som har noen fjærbein liggenes og slenge som jeg kunne lånt mot depositum og sendt inn for så og evt får igjen mine når jeg har fått demperne?;) Men har forstått at fjærbein til s2 og like "lett" og få tak i som orginal frontfanger:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

h&r er ikke noe kjipe på dette. Jeg har aldri helt skjønt grunnen til at de må byggeom fjørbeina på s2 selv jeg. Skjønner det på biler med hjullagerhus og slikt, men på s2 er det no bare noen få stålbiter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

h&r er ikke noe kjipe på dette. Jeg har aldri helt skjønt grunnen til at de må byggeom fjørbeina på s2 selv jeg. Skjønner det på biler med hjullagerhus og slikt, men på s2 er det no bare noen få stålbiter

ja jeg syntes det høres ganske utrolig ut selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er ca pris på 4 fjærbein hvis man skulle klare og finne det brukt a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det noen leverandører som ikke trenger fjærbeina? evt kan sende dem tilbake når man har fått demperne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle med s2 her orginale dempere eller?:P evt går det ann og sende inn fjærbeina etter at man har mottatt nye noe sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle med s2 her orginale dempere eller?:P evt går det ann og sende inn fjærbeina etter at man har mottatt nye noe sted?

Kjører med H&R og er super fornøyd. Men prisen er jo drøy egentlig, 11000. hva pris har du fått på kw2 dA? :)

Fått å turboen foressten?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med H&R og er super fornøyd. Men prisen er jo drøy egentlig, 11000. hva pris har du fått på kw2 dA? :)

Fått å turboen foressten?

Mvh

turboen ligger og venter, så fin ut den;) vet du hvem som er importør av h&r i norge? Får kw v2 for halve prisen av den du har der.....:) men da må jeg sende inn fjærbeina: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende originale fjærbein til fremme på s2..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

turboen ligger og venter, så fin ut den;) vet du hvem som er importør av h&r i norge? Får kw v2 for halve prisen av den du har der.....:) men da må jeg sende inn fjærbeina: dum :

Høres bra ut :)

hvem som er importør vet jeg ikke.

vist du får kw2 for halve prisen er jo ikke det noe å tvile på en gang :)

Men ja litt surt ditta med å sende inn beina, og hvorfor dei må ha fjærbeine.er litt teit spør du meg.:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.