#1 Skrevet September 3, 2007 Hallo:) Noen som vet hvor jeg kan finne bakrutespoiler i carbon? Orker ikke lakkere så jeg tenkte en ferdig carbon spoiler i sort utførelse var bedre.. Spoiler sverd i carbon hadde også vært av intresse om noen vet hvor jeg kan finne det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Hjelper litt å oppgi åssen bil dette helst skal stå på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Spoiler sverd? Hva er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2007 Spoiler sverd? Hva er det? Pent navn for catkiller:P jeg mekka meg en i alu på gamlebilen men snuten likte den ikke så godt.. Så derfor går jeg for carbon killer i stedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2007 Pent navn for catkiller:P jeg mekka meg en i alu på gamlebilen men snuten likte den ikke så godt.. Så derfor går jeg for carbon killer i stedet.. That`s just SOOOOO 90 tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2007 That`s just SOOOOO 90 tallet. Sooo what? trenger tips om hvor jeg får fatt i det jeg... det skal foresten bygges inn under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...