#1 Skrevet September 3, 2007 Må bytte drvknute på høyre side foran da jeg hører den ved fult rattutslag,tenkte da at jeg like godt kan bytte begge siden det aldri er gjort og bilen har gått snart 130K. Er det mye jobb eller er det en kurrant garasje-jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2007 Må bytte drvknute på høyre side foran da jeg hører den ved fult rattutslag,tenkte da at jeg like godt kan bytte begge siden det aldri er gjort og bilen har gått snart 130K. Er det mye jobb eller er det en kurrant garasje-jobb? venstre siden går fort. høyre tar litt lengre tid, litt mer knotete. er en kurrant garasje-jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 venstre siden går fort. høyre tar litt lengre tid, litt mer knotete.er en kurrant garasje-jobb! Da satser vi på at det blir en "kosestund" i garasjen i helgen! Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2007 Da satser vi på at det blir en "kosestund" i garasjen i helgen! Takk. ingen problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...