#1 Skrevet August 24, 2004 Syk kjøring:eek: ser ut som om det er i en golf. http://www.muchosucko.com/video-lateforwork.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2004 Hvem får seg til å kalle nettområdet for "MuchoSucko"??? Edit; Oioi.. Det er noen ganger han er like ved å klippe vingene på noen biler. (Les speil) Ikke tvil om at det går radigt, selv om videoen spilles på en noe høyere hastighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2004 Likte best bakgrunnssangen jeg.....HE,HE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2004 Ja, den var skikkelig tøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2004 HÆHÆ!!!! Den var kuuuuuul Så veldig golf 3 ut den der Må ha vært en TDI det der med den farta kan han ikke ha hadd en TDK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2004 heh! Den var rå! "Genial" kjøring! så ut som om han var litt nærme endel av bilene! Rå film! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2004 Den var jo ikke så mye verre enn RS4 vs M5 som ble postet forrige dagen, tåpelig kjøring egentlig. Og musikken! Åhh, så fæl! Jeg måtte skru av høyttalerne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2004 Noen er heldig med svinkjøringa si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2004 Det minnet i begynnelsen litt om en tur jeg som 19 åring hadde fra Bjorli til Drammen etter påsken. Jeg fikk forøvrig hjernen min ettersendt i posten to dager etter at jeg var kommet hjem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2004 Digga den bakgrunnsmusikken jeg passa bra! Men kjøringa var verre enn meg i mine glansdager som racerkjører og med styrthjelm (uten at jeg er blitt noe bedre i det siste da....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...