Bytte grøftelyspærer på Touran 2007

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan fortelle meg hvordan man enklest bytter grøftelyspærer på en Touran 2007?

Eller må dette gjøres på ett verksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som kan fortelle meg hvordan man enklest bytter grøftelyspærer på en Touran 2007?

Eller må dette gjøres på ett verksted?

Var vel en skrue for å løsne plastdekselet rundt grøftedekselet, så drar man av plast dekselet, etterpå er det 3 skruer for å løsne hele grøftelyset :) , så er det bare å skifte pære.

Meget enkelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en skrue for å løsne plastdekselet rundt grøftedekselet, så drar man av plast dekselet, etterpå er det 3 skruer for å løsne hele grøftelyset :) , så er det bare å skifte pære.

Meget enkelt

Dette gjøres fra utsiden ikke sant?

Hvis ja så tror jeg ikke det skal by på noen problemer :)

Men hadde vert fint om noen har att illustrert litt med bilder og slikt?

Ikke for at jeg ikke klarer det selv nå... men for andre som kanskje skulle lure på det samme....

Takker for svar Rasmus! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjøres fra utsiden ikke sant?

Hvis ja så tror jeg ikke det skal by på noen problemer :)

Men hadde vert fint om noen har att illustrert litt med bilder og slikt?

Ikke for at jeg ikke klarer det selv nå... men for andre som kanskje skulle lure på det samme....

Takker for svar Rasmus! : vinke :

Fra utsiden ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det noen her som kan svare meg på hvilken type pære som brukes til det såkalte hjelpelyset, som slår seg på i svinger og når man blinker... altså det som lyser opp ut i veikanten på begge sider?

Kanskje jeg skulle hatt noen Høen pærer der også....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det noen her som kan svare meg på hvilken type pære som brukes til det såkalte hjelpelyset, som slår seg på i svinger og når man blinker... altså det som lyser opp ut i veikanten på begge sider?

Kanskje jeg skulle hatt noen Høen pærer der også....?

Har tenkt samme tanken, men aner ikke hvilken pære det er heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me ner det mulig ... eller.. vet jo at det er mulig... men hadde vert "kult" og byttet ut Xenon hovedlysene med pærer som var mer blåaktige. Er kanskje ikke sikkert dem lyser bedre... men det ser mye bedre ut med Xenonpærer med litt mer blåaktig lys. De lysene jeg har nå synes jeg er ganske så hvitt... hvis du skjønner?

Hva er evt. prisen på nye pærer.. og hvilken styrke må jeg ha?

Da tenker jeg på 4200Calvin 6400... hvis dere skjønner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.