Luftfjøring til Passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, : hjelp :

lurer jeg på om det finnes luftfjøring til bilen min?

Jeg finner det ikke: bh : , men lurte på om noen visste?

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk med Kjartan nilsen hos Quality autoinport, han fikser de meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd Arne hadde en A8 med luftunderstell fra Airbagit og det virket som at var ganske bra kvalitet på. Han bestilte vel direkte fra dem også.. Ganske trygg handel og dollaren er vel ganske svak enda så du kan gjøre deg en god handel der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet ca pris på montering på noe sånt?

 

Det må vel å valses hjulbuer for maks senk?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp heller G.A.S luft.. :) Hørt om flere som har klaget på airbagit, men ingen som har klaget på G.A.S..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg lurer på er; Passat 3BG og Audi A6 er jo teknisk samme bil, samme drivverk, samme understell, t.o.m. samme delenr. på fjærer/støtdempere på endel motorer. Hvorfor har ingen bygget seg en Passat "Allroad"? Jeg ser for meg at alle deler til understell fra en Allroad vil passe rett på, og da blir det jo en del mer originalt. Noe å tenke på?

 

mvh Audun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg lurer på er; Passat 3BG og Audi A6 er jo teknisk samme bil, samme drivverk, samme understell, t.o.m. samme delenr. på fjærer/støtdempere på endel motorer. Hvorfor har ingen bygget seg en Passat "Allroad"? Jeg ser for meg at alle deler til understell fra en Allroad vil passe rett på, og da blir det jo en del mer originalt. Noe å tenke på?

 

mvh Audun

 

Det er fordi at bilen ikke blir noe lav da og prisen er helt latterlig i forhold til hva du får.

35-40k kun for fjærbeinene sier sitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp heller G.A.S luft.. :) Hørt om flere som har klaget på airbagit, men ingen som har klaget på G.A.S..

 

 

Aha, har ikke sottet meg noe inne i luftunderstell egentlig. Har bare en drøm om å få dette neste gang det blir noen endringer. Kjører s-line understellet nå er er fornøyd med dette :)

 

Men på sikt...hva vil det koste å få et G.A.S kitt eller lignende montert på bilen? Noen som vet?

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga 23 000,- for mitt ekskl. mva. da jeg hentet det i sverige, og tok det over grensen selv.. :)

Montering er egentlig ikke så veldig avansert, og det følger med koblingsskjema :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga 23 000,- for mitt ekskl. mva. da jeg hentet det i sverige, og tok det over grensen selv.. :)

Montering er egentlig ikke så veldig avansert, og det følger med koblingsskjema :)

 

23k hørtes litt stift ut eller? Hva inngår i denne prisen?

 

Har du noen link eller? =)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23k hørtes litt stift ut eller? Hva inngår i denne prisen?

 

Har du noen link eller? =)

 

Mvh

 

G.A.S er nok det rimeligste du får om du skal ha noe som er av en viss kvalitet.

Om du trodde det kostet litt mer enn et coiloverkit så er du nok på feil side i boka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G.A.S er nok det rimeligste du får om du skal ha noe som er av en viss kvalitet.

Om du trodde det kostet litt mer enn et coiloverkit så er du nok på feil side i boka.

 

Hehe, mulig det jah :P

 

Sjekket litt pris på Airbagit settet å dette koster 2000dollar fra usa, så fikk litt hakaslep da jeg så prisen på G.A.S ;p. Men skjønner jo at kvalitet koster.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23k hørtes litt stift ut eller? Hva inngår i denne prisen?

 

Har du noen link eller? =)

 

Mvh

 

På min da så var det 19 liters tank, 460 cc kompressor mener jeg det var, og ellers ventiler og slanger og fittings du trenger, samt dempere med belger til alle fire hjørnene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.