#1 Skrevet September 4, 2007 Har en Audi Coupe 90 modell med NG motor.. Bilen vil ikke starte, å det er ett rele inni bilen som står å hyler, har med olje kontroll å gjøre... Hvis den starter så går den bare i maks 30 secunder før den stopper igjen, kommer bensin å greier, men får ikke gnist på pluggen. har tatt av kontakten på fordelern å målt der, fikk utslag på de to ytterste kablene, å når jeg tok en prøvelampe på den til signal å jord så slutta releet å hyle, å bensin pumpa gikk litt... noen som kan tenke seg hva dette er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 ingen som har noen gode svar på detta... lurer felther jeg står å klør meg i hue: klø : kan det være fordelern som har tatt natta eller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 sitter det ikke en hallgiver i fordeleren på disse som pleier å ta kvelden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 sitter det ikke en hallgiver i fordeleren på disse som pleier å ta kvelden da? jo det gjør jo det, så lure på om det kan være den som er gåen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 hmm flere forslag eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...