Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hvordan dette gjøres?

Er ikke S-line fanger...

Hvordan får jeg vekk all plasten? Kommer jo ikke til noen steder der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har S-line da, men er bare å dra ut gitterer, og så sitter den m tre torx!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må de plastgreiene presses innover ser det ut til... og bak får jeg ikke noe tak... derfor lurer jeg på hvordan jeg evt skal få de på igjen!

forde på min er det hel plast, ikke gitter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke gitter på min heller!

Er jo på en måte en tett del der lykta er, oxo en slags stang i midten på den andre halvdelen ut mot kanten! Er bare å dra rett ut iallefall på min!

Se på side 3 i tråden min der er det bilder nærme

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77367&page=3

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I see... på min er det helt tett på den ene siden skjønner du...

likt på den andre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk ikke til det der jeg... fikk bare løsnet plasten på den ene siden... er kluet at sprederen skal løsnes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkleste måte å bytte pærene i kurve/tåkelysa på bilen din er å løsne på plastplate under motoren. Da kommer du greit til fra undersiden.

Mulig det finnes andre måter, men jeg har i alle fall ikke funnet ut noen lettere måte å komme til på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkleste måte å bytte pærene i kurve/tåkelysa på bilen din er å løsne på plastplate under motoren. Da kommer du greit til fra undersiden.

Mulig det finnes andre måter, men jeg har i alle fall ikke funnet ut noen lettere måte å komme til på.

Er nok det som må til ser det ut for.. mange skruer sitter denne i og er det fordel med bukk?

Må man fjerne den helt, eller kan den løsnes i fremkant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder å løsne den i fremkant. Sitter 3 skruer foran på plata mot fangeren. Disse skal kun vris 90 grader så er de løse. Mulig du må løsne på den lille plast leppa som sitter nederst rett foran hjulet også. Den sitter i så fall med 2 skruer.

Det er en fordel å få bilen litt opp i fronten for å gjøre dette men ikke helt nødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg prøve på nytt en kveld !

Takker fro svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.