#26 Skrevet September 13, 2007 Jeg foretrekker å send alt samlet så får dere som skal ha fordele det mellom dere, så lenge avstanden tilsier det..Skal kikke litt på adressene på de som skal ha.Lurer på om kanskje det bør sendes en pakke til Førde og en til Sogndal, siden det koster et lass penger å kjøre gjennom bomstasjonen for å få levert dem.. Skal gi en tilbakemelding. Takk igjen for arbeidet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 14, 2007 Har du bare skiltplater til du nye skiltene? Jeg skulle hatt til de gamle skiltene,men det er jo helt umulig å finne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 14, 2007 Jeg har nok bare skiltplater til de nye skiltene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 14, 2007 Fått merker eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 16, 2007 Jepp, det har jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 24, 2007 Bumper litt her jeg! Er det slik å forstå at du har bare skiltplater til den aller nyeste typen, nederst på dette bildet? Skiltene mine er av den øverste typen. Og klistremerkene (VACN-skriften i hvit på gjennomsiktig bakgrunn til å klistre i passasjerrutene), er de vriene å få av igjen? I tilfelle en fremtidig kjøper ikke er interessert i å ha de der tenker jeg. Er det bare å røske de av, evt varme opp litt først, eller legger de igjen stygg lim? Vil gjerne ha begge deler, men sistnevne er litt viktig at det er mulig å fjerne uten spor. edit: eller er kanskje skiltene identiske i størrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 24, 2007 Bumper litt her jeg! Er det slik å forstå at du har bare skiltplater til den aller nyeste typen, nederst på dette bildet? Skiltene mine er av den øverste typen. Og klistremerkene (VACN-skriften i hvit på gjennomsiktig bakgrunn til å klistre i passasjerrutene), er de vriene å få av igjen? I tilfelle en fremtidig kjøper ikke er interessert i å ha de der tenker jeg. Er det bare å røske de av, evt varme opp litt først, eller legger de igjen stygg lim? Vil gjerne ha begge deler, men sistnevne er litt viktig at det er mulig å fjerne uten spor. edit: eller er kanskje skiltene identiske i størrelse? De typene skilt er akkurat like store,er ikke sikker men mener begge er 52cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 24, 2007 De skiltene som er avbildet er som Tom Are sier, identiske i fysisk størrelse. Begge skal måle 52x11cm om jeg ikke husker helt feil, uavhengig om du har med eller uten nasjonalitetsmerke. Skiltmodellen som var før EL-skiltet på bildet varierte i størrelse og var smalere enn de som er avbildet der. Klistremerkene bør ikke være noe problem å få av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 24, 2007 Ja, alle skilt etter de med svart ramme passer inn i skiltplatene.. Viss du plasserer klistremerkene til glass har jeg sett de faller av når du spyler på med høytrykk, men viss du fester på karosseri sitter det som bare det. Sånn er det hvertfall med meg. (Kan også selfølgelig være i sammenheng med dårlig rengjøring at de faller av) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 24, 2007 Unødvendig å tenke på at VACN klistermerka skal av igjen Steffen. Når du engong skal selge så er det berre å tvinge ny eigar å melde seg inn i klubben Dessuten er dei så små og diskret. Hadde vore verre med digre frontrute streamer osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 25, 2007 Riktig. Skal ta en grundig vindusvask før de klistres på. Synes de tar seg best ut i nedre bakre hjørne av passasjerrutene. Henrik; Så svaret ditt i dag tidlig. Ringer deg litt nærmere helgen. Er uansett fanget ute på øya her frem til da Men du har noe stasj på lager? Noe annet som kan friste i tillegg til merker/plater kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...