#1 Skrevet August 24, 2004 Hur gick det, fick kameramannen med min "lilla" incident på film? Sigdal 2003 när jag var ute på isen tillsammans med Leif (i röd S2 sedan). Vi körde åt "fel" håll och utgången på en kurva blev lite för smal i snöröken. Är det med på clubvideo 2003? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2004 Jeg tror ikke det - uten å være helt sikker siden det er så lenge siden jeg har sett videoen nå. Men det ER klipp av Leif i S2, og S1... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2004 konstigt... Kameramannen sa att han fick med när jag nästan lyckades rulla den blå "kompressorgolfen" V6 4motion.. Om det var med så kan du knappast glömt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2004 Jeg så videoen på lørdag, og jeg tror klippet med din Golf var med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2004 Er 99% sikker på at det er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2004 Her er bilde av Golfen din med et lite rumpesvev, kikket akkurat igjennom Sigdal delen av DVDen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2004 Stemmer! Har sett den golfen ta sats ut i snøen før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2004 Det så ikke bra ut for bilen sitt vedkommende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...