#1 Skrevet September 4, 2007 Som topic sier så skal jeg hive meg rundt å montere styling. Har ikke gjort dette før å lurer på om noen har tid/mulighet til å hjelpe evt gi litt veiledning mot litt betaling eller "tjeneste mot tjeneste". Er snekker kan sikkert bli enig om noe =) I hovesak er det montering/justering av front å sideskjørt. Bakfangern kan jeg fikse selv ^^ Har fått fronten å sidene så jeg tengte jeg skulle begynne med litt demontering i helga å ta det derrifra. Setter stor pris på all hjelp Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2007 Beklager OT, men var det deg jeg møtte inne på Shell på Stormyra i ettermiddag? Jeg registrerte et par chrom-speil og VACN nummerskiltplate bak idet jeg passerte . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Beklager OT, men var det deg jeg møtte inne på Shell på Stormyra i ettermiddag? Jeg registrerte et par chrom-speil og VACN nummerskiltplate bak idet jeg passerte . Hehe, jepp var nok det Desverre så kjenner jeg ikke så mange av bilene til medlemmene så om noen ser meg må gi gjerne blinke =) Btw, Fet bil du har....liker spess xenon i grøftlys osv Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Bump, ingen som har lyst å tjene litt penger? ^^ Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...