Noen som kan hjelpe til å montere styling? =)

Anbefalte innlegg

Som topic sier så skal jeg hive meg rundt å montere styling. Har ikke gjort dette før å lurer på om noen har tid/mulighet til å hjelpe evt gi litt veiledning mot litt betaling eller "tjeneste mot tjeneste". Er snekker kan sikkert bli enig om noe =)

I hovesak er det montering/justering av front å sideskjørt. Bakfangern kan jeg fikse selv ^^

Har fått fronten å sidene så jeg tengte jeg skulle begynne med litt demontering i helga å ta det derrifra.

Setter stor pris på all hjelp ;)

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager OT, men var det deg jeg møtte inne på Shell på Stormyra i ettermiddag? Jeg registrerte et par chrom-speil og VACN nummerskiltplate bak idet jeg passerte : rock : .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager OT, men var det deg jeg møtte inne på Shell på Stormyra i ettermiddag? Jeg registrerte et par chrom-speil og VACN nummerskiltplate bak idet jeg passerte : rock : .

Hehe, jepp var nok det ;) Desverre så kjenner jeg ikke så mange av bilene til medlemmene så om noen ser meg må gi gjerne blinke =)

Btw, Fet bil du har....liker spess xenon i grøftlys osv ;)

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, ingen som har lyst å tjene litt penger? ^^

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.